Kumaşının dokusu çok çok güzel. Düz bir tişörtten fazlası var.
çok başarılı
Kumaşı çok beğendim. Kesimi istediğim gibi oldu. Sanırım tercihim artık bu olacak
Yorum çok tarzım değil ama , bu zamanda doğru ürün ve doğru esnafıda aynı anda bulunca firmanız sık kullanılanlara eklendi ..İlginiz alakanız ve kaliteli ürünleriniz için teşekkür ederim..
Bu kadar kalitelisini ve memnuniyetle giydiğime hiç rastlamadım.
Bu kadar güzeline ve keyifle giydiğime hiç rastlamamıştım.
En beğendigim seri oldu oturuşu kumaşı kaliteyi çok beğendim.Yeni renkleri bekliyorum ozellikle lacivert mavi tonları
Model renk ve kumaş olarak harika. Ama kalıbı büyük
Çok iyi, bedeni tam oturuyor
Tekrar tekrar farklı renklerini özellikle de beyazdan 2-3 tane aldık. Severek kullanıyor oğlum ve eşim
Neredeyse tüm renklerini aldık Oğluma hepsinin rengi kalıbı kalitesi çokiyi
Kesinlikle çok kaliteli sık yıkanması
Na rağmen bozulmuyor
Gerçekten çok güzel bir hissi var ve buruşmuyor, çok beğendim..
Ben beğenmedim. Söylendiği gibi değil. Tekrar almayacağım. Çok daha iyi ürünler var. Kiloyu da saklamıyor. Ya da bana göre ürün değil.
Kollarınız ince ise bu kalıbın kesimi çok iyi...
Kaliteli kumaş, iyi kesim...
Kalıp harika
Genelinde cok memnunum Tshirt lerinizden.
Son aldigim daga yumusak ve genis yakali olanlari tercih ediyorum.
Sizin yüzünüzden evdeki hiçbir tişörtümü giymez oldum. Kalitesi rahatlığı mükemmel. Bence toplu alımlarda kayda değer bir indirim yapmalısınız.
İşe yarıyor, çünkü başka tişörtleri larger beden almam gerekirken, muscle up fit medium bdene hem göbeği göstermiyor hem de fit duruyor.
Çok şık ve rahat
Osaka harika bir ürün . Kalitesi çok yüksek